i morgon bär det av

Har mest vimsat runt idag känns det som, så jag förmodar att jag börjar bli nervös inför morgondagen… har jobbat stenhårt in i det sista, men stressnivån idag var värre än den brukar. Tankarna flyger iväg, fokuseringen är noll.

I morgon bär det av till Charité Benjamin Franklin. Idag ringde jag till anmälan, för att berätta att jag kommer och för besked att operationen kommer gå av stapeln på onsdag. Läkaren är alltså inte sjuk, eller jag heller för den delen. I morgon, tisdag, kommer dom ta allergitest, blodtest osv. Narkosläkaren kommer träffa mig och prata om narkos osv… lite segt att läggas in en hel dag innan, men jag förmodar att det finns en god anledning. 

Rapport följer.

2 thoughts on “i morgon bär det av

Kommentera

