20. postoperativa dan, 24.3.2011

Tar nu fyra Novalgin om dagen, plus två Voltaren+magskyddsmedicin. Var extremt trött idag, så mycket som jag sovit dom senaste veckorna har jag aldrig sovit i hela mitt liv… förmodligen behöver kroppen det.

Det känns som om känslan i kroppen börjar komma tillbaka lite, där operationen var har det varit väldigt dövt hittills. Att känslan kommer tillbaka, innebär också att jag känner av fler små detaljer, som t.ex. bygeländarna. Det känns som om det skaver lite.

Försökte klippa naglarna idag, var tvungen att hålla nageltången i ett annat grepp, eftersom jag inte hade kraft att klippa igenom naglarna med min fingerkraft… starka naglar, men svag hand.

Kommentera

