blåsa på hälen

Något jag alltid glömt av att skriva, är att min häl blev öm efter ett tag efter operationen… eftersom jag sedan operationen alltid måste ligga på rygg, blir fotens avlagringsyta koncentrerad till hälen. Min ena höft är mer rörlig än den andra, så den foten är inte drabbad, eftersom foten kan vridas mer. Under dom senaste dagarna utvecklades tom en stor blåsa! Hade inga problem med den i går när jag var på väg mycket, får se hur det går idag. Ska till biblioteket och en sväng förbi jobbet.

Jag fick träningsvärk i vaderna från gårdagens utflykt, ett tecken på att jag borde få igång mig själv på allvar…

Kommentera

