goa skratt

ibland måste jag bara skratta åt, ja… när man söker på google och klickar sig vidare till min blogg, registreras sökorden man använt i min statestiksammanställning… idag t.ex. hade någon sökt efter ”stora silikonbröst 1000cc silikon” och av någon anledning tyckt att min blogg skulle hjälpa den vidare, vilken besvikelse ;-D

Men jag är glad över att så många lyckas hitta sidan, temat är viktigt, PE alltså, framförallt för dom som lider av det och söker svar på sina frågor. Dom flesta sökningarna handlar direkt om trattbröst, och vad man kan göra åt det.

Men för att belöna den person som sökte svar på sin sökning idag, här kommer en bild på mitt silikon, tyvärr bara 275cc, och läckt hade det också…

precis så här sexigt är silikon.

 

 

 

 

 

 

One thought on “goa skratt

Kommentera

