bilindustrin slår sig in på trattbröstmarknaden…

Jag vet inte om du har läst mitt inlägg om sugklockan som Herr Klobe utvecklat för behandling av trattbröst? Han jobbade med sugproppar…. någon i bilindustrin verkar ha lidit av samma problem som Herr Klobe, dvs trattbröst, för nu har bilindustrin utvecklat en ny metod eller ett nytt hjälpmedel som lyfter upp trattbröst…..PECTUS UP…

Jag låter det hela vara okommenterat, måste smälta intrycken tror jag 😉

Instruktionsvideo om ”PECTUS UP”

UPDATE: har nu föreställt mig att ha en platta fastskruvad på bröstbenet inklusive brosken (revbenen)… det blir svårt att röra sig helt fritt, man får säga vad man vill om skenorna som används vid nuss-operationer, det är lite stelare än helt utan skenor… men med skenan kan man iallafall röra sig fritt… eller? Jag kanske har fel, men att en platta i den storleken sitter fast i olika punkter i bröstkorgen, som egentligen är ganska rörlig, måste man ju bli mindre rörlig??

Kommentera

